Продавець NikoLes розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
243 відгуків
NikoLes
+380956734842Христина
Додати відгук
  • NikoLes
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця ПРИЧИНИ ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЯ: 1. ТОВАР Вам не підійшов (колір, розмір, форма): 2. Покупець відправляє товар на перевірку; 3. Покупець оплачує доставку назад і після перевірки йому відшкодовуються гроші або відбувається обмін; 4.Возврат відбувається протягом 7 робочих днів! ПОВЕРНЕННЯ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЯКЩО ВИКОНАНІ УМОВИ: -Покупець повинен перевірити товар на пошті! -Якщо товар пошкоджений, покупець повинен скласти акт-скаргу на пошті, сфоткати пошкодження, і повідомити нас приклавши фото до тексту! -Дані на повернення повинні збігатися з даними на замовлення (вказати номер замовлення або Ф І.О.) -Повернення за бажанням клієнта, відбувається за рахунок клієнта !! -Якщо повернення / обмін на прохання покупця, то товар повинен бути у вигляді якому отримав на пошті (Перевірка товару на дефекти відбувається на пошті !!) ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ПОШТІ !!!!

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.